Så här ser huset dags dato. Eller rättare sagt för ett par dagar sedan.
Vi målade själva en del av panelen. Den delen som skulle vara svart.
Så här såg det alltså ut utan det svarta.
Underbart väder var det i helgen!
På gaveln till höger ska det in ett runt fönster.
Så förra veckan och i helgen målade vi alltså det svarta och igår kom det upp.
Det har varit lite delade meningar om dessa svarta partiers vara eller inte vara.
(Och det är det nog lite fortfrande.)
Det är lite svårt att se hur det blir när ställningen står i vägen och det runda fönstret saknas. Jag tror det blir bra!
Lika fantstiskt väder idag!
Härligt att solen lyser en bra stund sen man kommit hem från jobbet!






Oj vad fint!
SvaraRaderaSka bli riktigt kul att följa ert fina bygge här:) Kul initiativ med en blogg!!
SvaraRadera