fredag 30 mars 2012

Avklätt!

Förra veckan så försvann till slut ställningen!
Äntligen kan man se huset lite mer som det kommer att bli.


Vi har tagit bort en del träd famför också, som skulle komma att skymma en hel del utsikt.
Det blev jättebra!
Men den lilla eken fick vara kvar. Den är ju så söt!



 Det ska upp en altan så småningom också. 
Från hörnet längst fram och som ska gå längs hela långsidan över förrådet.
Den ligger förresten där i en hög.

Mycket trevligare när den är lite mer utplattad och fastspikad.


Se där ja! De riktiga dörrarna. Med runt fönster, precis som på gaveln.
Välkommen hälsar Tova!



En nästan likadan till förrådet, fast utan fönster då.
Same, same, but different!



Välkommen tillbaka!

(Utsikt inifrån hallen)

xxx  /  Helena

1 kommentar: