Flashback:
Så snart ställningen var uppe var vi snabba att spana in altanläget.
Kunde snart konstatera att det inte var fy skam minsann.
Som Ida sa: "Jag ser ända till Mariannelund!"
Snön lyser vit på taken...
Tomten är på semester för det är långt till jul!
Eller Stenungsund i alla fall...
Och förresten det är ju väldigt långt till Mariannelund...
Och finns det verkligen någonting att se där?
Jag nöjer mej med Ödsmål och Stenungsund, fabrikerna glittrar så fint när det är mörkt.
xxx / Helena


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar