tisdag 20 mars 2012

Stomresning!

Flashback:

Sista veckan i februari var det äntligen dags för resning av själva huset. Äntligen skulle det bli någonting som man kunde få en liten aning av om hur det skulle kunna bli...

Den här delen av bygget var ju rätt kul, faktiskt. Varje dag men kom hem från jobbet var någonting nytt uppe. Och för inte tala om att gå upp på ställningarna och titta nära! Och högt uppe är det!


Första lagret.




Andra lagret.




Nere från vägen. Fint väder va?




Baksidan.




Badrum till vänster och vårt sovrum till höger.




Baksidan.




Taket till förrådet.
(Kolla utsikten!)




Till slut fick vi knåpat ihop en krans, av granris och båtflagga. Smörgåstårta bjöds det också på.
För säkerhets skull.
Man vill ju inte riskera att få en gubbe hängandes upp och ner...  ;)



xxx  /  Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar