söndag 4 mars 2012

Rör, rör, rör

Flashbck:

Den mest spännande avdelningen (inte) måste ju vara alla dessa rör och ledningar som ska ner i marken.
Viktigt? -Ja
Tråkigt? -Ja
Här kommer en smaskig bildkavalkad på massa saker som vi grävt ner i underjorden under hösten.


Här är nåt!


Ett böjt rör!


Samma böjda rör.


En "skarv".


Mmm, fint...





Ett lååångt rör!


Jättelångt!
Tänk vad mycket som ska igenom det framöver...


Ja, ord är väl överflödiga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar