För att få plats med ett garage behövdes det sprängas lite. Det var några som hade väntat länge på att den här dagen skulle komma. Men allra mest hade nog J väntat.
Till slut gjorde den det, den 3 november var det dags!
Och visst var det lite spännande när gubbarna skulle sprängas. Hålla sig borta från fönster och stå på väldigt behörigt avstånd och allt.
J missade inte en sekund! Så är det ju om man själv ska bli i den branschen senare, det gäller att suga i sig allt man kan. :)
Ja och sen ska ju bara all sten läggas på rätt ställe.
En hel del sten blev det, rätt mycket faktiskt.
Tänk vad man kan platta till en massa stenbumlingar så att det faktiskt blir slätt!
Och faktiskt, det blev en riktigt fin väg!




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar