Så en dag låg den där i hallen. Trappan!
Efter att ha legat i vår gamla källare lite överallt och sedan i rummet. Först omålad och sedan färdigmålad.
Tillbaka igen till trappgubben och ihopsatt för att slutligen hamna i hallen.
Ja kanske inte slutligen...
För man hoppas ju att den kommer en liten bit till och uppåt
så att den går att använda till det den var tänkt till.
Vitmålad furu med eksteg.
Stålrör ska i de små hålen.
Räcket till övervåningen.
Den kommer att bli bra den här!
Tänk att gå barfota på de lena ekstegen...
xxx / Helena






Blir nog prima!! tack för din hälsning, det käns ju fint att få så trevlig feedback!
SvaraRadera