söndag 26 februari 2012

Klara färdiga gå!

Vad gör man en dag när man känner sig hängig och förkyld? Jo, man startar en blogg!
Den här kommer att handla om byggandet av vårt hus uppe i backen.
Egentligen skulle man ju börjat för ett bra tag sen, när vi startade bygget, men bättre sent än aldrig...
Det får bli lite flashbacks varvat med färska nyheter, till en början.

Jag tror jag börjar redan i morgon!

Väl mött!

xxx / Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar